הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18

להזמנת הרצאה  מלאו את

    להעשיר את הידע לעובדים

    ממבט חטוף בתכנים הפופולריים ביותר בנטפליקס, ניתן לראות בבירור שאחד הנושאים המעניינים ביותר הוא קרימינולוגיה והתנהגות עבריינית. מאז ומעולם, סיפורים על פושעים ריתקו אותנו, החל מסיפורים רומנטיים כמו בוני וקלייד, דרך אנשי עסקים חלקלקים כמו "הזאב מוול סטריט" ועד לסיפורים האפלים ביותר כמו על ג'פרי דאהמר ורוצחים סדרתיים אחרים. כשזה מגיע למקום העבודה, ניתן לשאוב הרבה מאוד מעולם הקרימינולוגיה וההבנה של אותם סיפורים לעומק. הרצאות לעובדים על נושאים מתחום הקרימינולוגיה הינן אפשרות נהדרת לתת לעובדים שלכם חומר נוסף למחשבה ולהבין יותר טוב גם את הצדדים האפלים יותר ופחות של הנפש האנושית.

    לבחור את הנושאים המעניינים

    מחקרים רבים הראו כי השקעה בעובדים הינה כלי מפתח בהצלחה של כל בית עסק באשר הוא. בין אם מדובר בחברת סטארט אפ או בית חרושת, עובדים שחושבים מחוץ לקופסה יעזרו לצמיחה ושגשוג העסק בכל פרמטר. תחום הקרימינולוגיה, המהווה את אחד התחומים המעוררים את העניין הרב ביותר, הינו קרקע פורייה במיוחד למתן הרצאות מרתקות עבור העובדים שלכם. כך, תוכלו לתת לעובדים שלכם אתנחתא משגרת העבודה השוחקת, ותוך כדי לתרום לפיתוח וההעצמה שלהם ושל העסק שלכם. הרצאות לעובדים בתחום הקרימינולוגיה יכולות להתאים כמעט לכל מסגרת ארגונית באשר היא: מימי גיבוש וכנסים, דרך ימי העשרה בצבא ובבתי הספר ועד להרצאות עבור עובדים בחברות קטנות.

    הרחיבו את האופקים של העובדים שלכם

    הסיבה שהאדם הוא היצור הדומיננטי ביותר בכדור הארץ אינה היכולת הפיזית שלנו. אחרי הכל, כל דוב גריזלי ממוצע יוכל לקרוע לגזרים גם את האדם החזק ביותר מבלי להתאמץ, וכל ברדלס יוכל להשיג בקלות גם את יוסיין בולט ביום הטוב ביותר שלו. הסיבה להצלחה של המין האנושי היא ללא ספק היכולת שלנו לחשוב, בדגש על חשיבה מחוץ לקופסה. אם כך, עידוד חשיבה מחוץ לקופסה והרחבת האופקים של העובדים שלכם היא כלי משמעותי לקידום ופיתוח העסק שלכם. ארנון אדלשטיין, פרופסור לקרימינולוגיה בעל ניסיון של שנים בהרצאות, ובפרט בהרצאות מול עובדים, הינו מומחה בהעשרה והקניית ידע וערך מוסף לעובדים מכל תחום שהוא.

    מחפשים הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18?

    להזמנת הרצאה מלאו את הפרטים הבאים

      כחלק מהבלוג שלנו

      מרצה לחיים

      אם אתם מחפשים דרך יצירתית ומעניינת לשפר את ביצועי העובדים שלכם ולתת להם מתנה שלא...

      קראו עוד
      תוכן איכותי להרצאות

      בעלי עסקים וארגונים רבים ברחבי העולם מחפשים דרכים בהן יוכלו להעשיר ולפתח את העובדים שלהם...

      קראו עוד
      מרצים מומלצים

      הרצאה איכותית היא הרצאה המעשירה את שומעיה בידע, מלהיבה אותם ומוציאה אותם מההרצאה מסוקרנים ללמוד...

      קראו עוד

      מחפשים הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18?

      להזמנת הרצאה מלאו את הפרטים הבאים