הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18

להזמנת הרצאה  מלאו את

    מרצים מעניינים בקרימינולוגיה

    השכלה ניתן לרכוש במגוון דרכים, בין אם באופן פורמלי או לא. מחפשים אחר הרצאה שתגרום לכם להישאר פעורי פה? מרצים מעניינים, בתחומי דעת שונים כמו פסיכולוגיה, משפטים או תחום הקיימות, יהפכו כל נושא סטנדרטי ליוצא דופן. בבואכם לבחור במרצה מעניין, ארנון אדלשטיין, מרצה וותיק וחוקר בתחום הקרימינולוגיה, יסייע לכם לרכוש כלים חשובים ולהעמיק את הידע הכללי שלכם.

    מרצים מעניינים: הדרכים לבחור את המרצה המתאים

    לאורך השנים האחרונות, ולצד כניסתו של האינטרנט לחיינו, הכלים לרכוש ידע הפכו לנגישים ונוחים. עם זאת, אין תחליף להאזנה להרצאה מרתקת ומסקרנת. בין אם אתם מחפשים מרצה מנוסה ליום עיון בארגון שלכם, או שמא אתם מעוניינים להגיע להרצאה של נואם מפורסם בפאב – ישנם קריטריונים שונים דרכם ניתן לדעת האם המרצה הוא אכן נואם בחסד. נסקור חלק מקריטריונים אלו כעת:

    1. מוניטין – בבואכם לחפש אחר הרצאה בנשוא מרתק, חשוב לבדוק גם את שמו של המרצה. חיפוש קליל ברשתות החברתיות, כמו גם המלצות של בני משפחה וחברים שהשתתפו באחת מהרצאותיו של המרצה הינם פרמטרים חשובים שיכולים להשפיע, לשלילה או לחיוב, על המוניטין ועל יכולותיו של המרצה להעביר הלאה את הידע שלו.
    2. ידע – לצד הניסיון הרב של המרצה במתן הרצאות, חשוב גם לברר מהי ההשכלה אותה רכש המרצה והיכן למד. אין מדובר בהיבט שהוא חובה, אך לעיתים קרובות, פרט זה מלמד על המומחיות אותה הוא צבר לאורך השנים.
    3. כריזמטיות – מדובר באחד מהפרמטרים החשובים ביותר אשר הופך כל הרצאה, גם אם היא בתחום המשעמם ביותר, למסקרנת ומעניינת. כריזמטיות יכולה לבוא לידי ביטוי, למשל, ביכולת של הדובר להתאים את ההרצאה לאופי הקהל. כלומר, בין אם מדובר בקהל סטודנטים, או שמא מדובר בעובדי היי טק – על המרצה לדבר בגובה העיניים ולפנות לשלל קהלים.

    להעשיר את עולמנו עם ידע

    לצד יתרונותיו הרבים של האינטרנט, אין תחליף להרצאה המועברת על ידי מרצה המומחה בתחומו. מתעניינים בעולם הקרימינולוגיה הסבוך? ארנון אדלשטיין, פרופסור לקרימינולוגיה, הינו בעל ניסיון עשיר במתן הרצאות – והתאמתן לקהלים שונים.

    מחפשים הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18?

    להזמנת הרצאה מלאו את הפרטים הבאים

      מאמרים נוספים שיעניינו אותך

      מרצה לחיים

      אם אתם מחפשים דרך יצירתית ומעניינת לשפר את ביצועי העובדים שלכם ולתת להם מתנה שלא...

      קראו עוד
      תוכן איכותי להרצאות

      בעלי עסקים וארגונים רבים ברחבי העולם מחפשים דרכים בהן יוכלו להעשיר ולפתח את העובדים שלהם...

      קראו עוד
      להעשיר את הידע לעובדים

      ממבט חטוף בתכנים הפופולריים ביותר בנטפליקס, ניתן לראות בבירור שאחד הנושאים המעניינים ביותר הוא קרימינולוגיה...

      קראו עוד

      מחפשים הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18?

      להזמנת הרצאה מלאו את הפרטים הבאים