הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18

להזמנת הרצאה  מלאו את

    הרצאות לחוגי בית

    הרצאות הן דבר מרתק. לעיתים, כאשר הרצאות נערכות בצורה המונית המכילה קהל רב, לא תמיד תוכל באמת מהרצאה או לשאול כל שאלה אשר מעניינת אותך בתחום עליו מועברת ההרצאה. לכן, ניתן כיום לשמוע הרצאות במסגרת הרצאות לחוגי בית במתכונת מצומצמת, איכותית, מרתקת ומהנה.

    מדוע לבחור בהרצאות לחוגי בית?

    הרצאות לחוגי בית, הינן הרצאות המועברות בצורה מצומצמת לקהל קטן יחסית. הקהל יכיל עד 50 איש. לרוב, חוגי הבית יערכו לקבוצות שונות של חברים, מכרים, חברי פורום אשר מתעניינים באותה הנושא,  בני משפחה ועוד. את חוגי הבית כל אחד יכול לארגן בביתו או בכל מתחם אחר וכמובן, להזמין כל הרצאה אשר נראית לו מעניינת ורלוונטית עבור משתתפי חוג הבית. אם אתה מארגן חוג בית ואתה מחפש הרצאות לחוגי הבית, אשר יהיו מעניינות לכל משתתפי החוג, אין ספק שהרצאות בתחום הקרימינולוגיה הינם הרצאות מרתקות מאין כמותן.

    כיצד לבחור בהרצאות בתחום הקרימינולוגיה לחוגי בית?

    אם משתתפי חוג הבית מביעים עניין רב בתחום תורת הפשיעה, הלא הוא תחום הקרימינולוגיה, העוסק בעולם הפשיעה על רבדיו הפסיכולוגיים והעמוקים, כדאי שתבחר לחוג הבית הרצאה בתחום הקרימינולוגיה, אשר תועבר על ידי פרופסור ארנון אדלשטיין. הפרופסור הינו מומחה בתחום הקרימינולוגיה וכן, מלמד את התחום באקדמיה. הפרופסור הוציא ספרים מרתקים ומעניינים בתחום זה, אשר הוצאו לאור ורבים בחרו לקרוא אותם ונכבשו בתוך עולם מרתק מאין כמותו. אין ספק שהפרופסור הינו המרצה הטוב ביותר בתחום זה לחוגי בית. במהלך החוג הפרופסור ידון בנושא הקשור לתחום זה, יענה על כל שאלה וינתח מציאויות שונות הכרוכות בפשיעה עכשווית ומדוברת.

    אם תחום הקרימינולוגיה מעניין אותך ואת חבריך ואתם מעוניינים לשמוע הרצאה מרתקת על התחום באופן אינטימי ופרטי,  צרו קשר עם פרופסור ארנון אדלשטיין עבור הרצאה לחוג בית ותוכלו ליהנות מהרצאה טובה ומעניינת.

    הרצאות לחוגי בית על ידי קרימינולוג ותיק

    עידן המידע – שאת ראשיתו נהוג למקם בשנות ה-70 של המאה הקודמת, גם אם הזינוק המשמעותי בכמויות האינפורמציה שמגיעות אלינו מכל עבר התרחש בתחילת המאה ה-21, עם התרחבות רשת האינטרנט – מספק לכולנו שלל אפשרויות בתחומים רבים. גם כשמארגנים חוג בית, יש דרכים רבות להפוך אותו לחוויה מוצלחת במיוחד, ובפרט כדאי לבחור בהרצאה של מומחה מנוסה בעמידה מול קהל. פרופ' ארנון אדלשטיין הוא קרימינולוג ותיק ועתיר ניסיון שמעביר הרצאות לחוגי בית בנושאים שונים ומגוונים, מתוך נקודת מבט ייחודית ובהתאמה מלאה לקהל היעד הספציפי.

    3 המפתחות העיקריים לבחירת הרצאות לחוגי בית

    * נושא שאי אפשר להישאר אליו אדישים– רשימת הנושאים האפשריים להרצאות ארוכה מאוד, כמעט אינסופית. באופן עקרוני כל נושא עשוי לעניין את המשתתפים בחוג הבית שאתם עורכים, אבל רק סוגיות שמעוררות מחשבה ורגש אצל כל אחד ואחת הן אלה האופטימליות לבחירת ההרצאה.

    * זווית ייחודית– עידן המידע מזרים אלינו כאמור כמויות עצומות של אינפורמציה, בכל נושא אפשרי. עובדה זו העלתה את רף העניין של כולנו, ולכן אי אפשר "להסתפק" בנושא מרתק אלא נדרשת גם זווית ייחודית כמו גם מעמיקה.

    * שילוב של ידע וסיפורים מהחיים– הרצאה אקדמית עשויה להיות מעשירה אבל גם יבשושית. הרצאה שכוללת רק סיפורים, מעניינים ככל שיהיו, עלולה להיתפס כאנקדוטה בלבד. שילוב מדויק של ידע מבוסס מחקרים ואירועים מהחיים מוביל לקשב מלא ומותיר חותם משמעותי אחרי שההרצאה מסתיימת.

    הרצאות אודות עולם הפשע – התחום שמאז ומתמיד סקרן את המין האנושי

    פרופ' ארנון אדלשטיין מעביר כאמור מגוון הרצאות לחוגי בית מתוך עולם הקרימינולוגיה המרתק. אנשים נורמטיביים סולדים מפושעים ובה בעת מסתקרנים מהם ובפרט שואפים להבין איך נולדת עבירה על החוק. ההרצאות של פרופ' אדלשטיין עוסקות בסוגיות אלה, כשבין השאר הוא מקיים הרצאות אודות הקשר בין הגירה לבין פשיעה, תופעת הזנות בקרב קטינים, השימוש בפרופילאות כדי לאתר עבריינים חמקמקים, רוצחים סדרתיים, השימוש בפוליגרף והמגבלות שלו, ועוד. כל ההרצאות מבוססות על הידע רחב ההיקף של פרופ' אדלשטיין ועל דוגמאות אותנטיות, ומותאמות באופן מושלם לכל קהל.

    מחפשים הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18?

    להזמנת הרצאה מלאו את הפרטים הבאים

      מאמרים נוספים שיעניינו אותך

      מרצה לחיים

      אם אתם מחפשים דרך יצירתית ומעניינת לשפר את ביצועי העובדים שלכם ולתת להם מתנה שלא...

      קראו עוד
      תוכן איכותי להרצאות

      בעלי עסקים וארגונים רבים ברחבי העולם מחפשים דרכים בהן יוכלו להעשיר ולפתח את העובדים שלהם...

      קראו עוד
      להעשיר את הידע לעובדים

      ממבט חטוף בתכנים הפופולריים ביותר בנטפליקס, ניתן לראות בבירור שאחד הנושאים המעניינים ביותר הוא קרימינולוגיה...

      קראו עוד

      מחפשים הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18?

      להזמנת הרצאה מלאו את הפרטים הבאים