הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18

להזמנת הרצאה  מלאו את

    הרצאות לעובדים בנושא קרימינולוגיה

    העולם הארגוני של ימינו רואה בעובדיו משאב חשוב. בהתאם לכך, וכדי שהעובד ירגיש רצוי וחושב – מנהלים רבים משקיעים זמן ומשאבים כדי לגרום לעובדים להרגיש רצויים. הרצאות לעובדים הן, ללא ספק, דרך מיוחדת ומושקעת להעשיר את עולמם של עובדי הארגון. אם אתם מחפשים אחר מרצה כריזמטי, ארנון אדלשטיין, פרופסור לקרימינולוגיה, ישמח להעביר הרצאות לארגון שלכם.

    הרצאות לעובדים העוסקות בקרימינולוגיה

    קרימינולוגיה הינה תחום ידע תיאורטי ומעשי, המשלב בין מספר תחומים משיקים. במילים אחרות, תחום זה עוסק בחקר הסטייה החברתית ובגורמים הביולוגיים, הפתולוגיים והסביבתיים המביאים להיווצרותה של התנהגות פלילית זו.

    תחום מחקרי זה, העוסק בסטייה מההתנהגות הנחשבת לנורמה, נחשב לנושא פופולרי בעולם ההרצאות. כלומר, ובמידה ואתם מעוניינים להביא מרצה אורח לחוג שלכם או ליום גיבוש בארגון – הרצאה בקרימינולוגיה נחשבת להרצאה מרתקת ביותר. אילו תחומים נלמדים במהלך הרצאה זו?

    • תחומי עבריינות שונים, כמו למשל, עבריינות שלטונית, אידיאולוגית ונוער.
    • הגורמים השונים המביאים לכדי ביצוע פעולות עבריינות. גורמים כוללים, בין השאר, היבטים משפחתיים, חברתיים וביולוגיים כמו גם פתולוגיה אישית של העבריין.

    הרצאות בקרימינולוגיה, כאמור, עוסקות בתחומים מגוונים למדי. הרצאות אלו מיועדות לקבוצות שונות באוכלוסייה; קבוצות הכוללות, בין השאר, ארגונים שונים המתכננים ימי גיבוש, ימי עיון או כנסים. על מנת שהאירוע בהפקתכם יהיה סיפור הצלחה מסחרר, חשוב לבחור את המרצה המנוסה והמקצועי ביותר: בין אם מדובר בהמלצות מעמיתים לעבודה, לצד היכרות מוקדמת עם המרצה והניסיון הרב שלו, חשוב לעקוב אחר פרמטרים אלו בעת בחירת המרצה.

    להישיר מבט לעולם מרתק ואפל

    הרצאות לעובדים הן דרך מומלצת לצאת מהשגרה היום יומית וללמוד תחומי ידע חשובים. קרימינולוגיה היא, ללא ספק, אחד התחומים המעניינים ביותר. במידה וברצונכם להביא מרצה מן החוץ לאחד מערבי הגיבוש בארגונכם, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם ארנון אדלשטיין, מרצה בעל ניסיון רב בהרצאות מול עובדים.

    מחפשים הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18?

    להזמנת הרצאה מלאו את הפרטים הבאים

      מאמרים נוספים שיעניינו אותך

      מרצה לחיים

      אם אתם מחפשים דרך יצירתית ומעניינת לשפר את ביצועי העובדים שלכם ולתת להם מתנה שלא...

      קראו עוד
      תוכן איכותי להרצאות

      בעלי עסקים וארגונים רבים ברחבי העולם מחפשים דרכים בהן יוכלו להעשיר ולפתח את העובדים שלהם...

      קראו עוד
      להעשיר את הידע לעובדים

      ממבט חטוף בתכנים הפופולריים ביותר בנטפליקס, ניתן לראות בבירור שאחד הנושאים המעניינים ביותר הוא קרימינולוגיה...

      קראו עוד

      מחפשים הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18?

      להזמנת הרצאה מלאו את הפרטים הבאים