הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18

להזמנת הרצאה  מלאו את

    הרצאה מרתקת לארגונים

    רבים מאתנו פונים ללימודים גבוהים או לקורסים שונים לא רק כדי לרכוש מקצוע, אלא גם כדי להעמיק את הידע הכללי שלנו: בין אם מדובר בכלכלה, פסיכולוגיה או ספרות – תחומי דעת אלו ירחיבו לנו את האופקים. הרצאה מרתקת, בין אם היא מתקיימת בין כותלי התיכון, האוניברסיטה או במתנ"ס – תתרום לנו רבות, ובמיוחד אם המדריכים הינם מקצועיים וכריזמטיים.

    הרצאה מרתקת: לשאול את השאלות החשובות

    אנו חיים בעולם בו הרשתות החברתיות שולטות, כאשר איתור מידע על מישהו או משהו הוא בהישג הקלדה. עם זאת, מרבית האנשים מביעים תסכול על הניכור שיוצרות הפלטפורמות השונות, ומעדיפים לרכוש ידע במוסדות השכלה או דרך השתתפות בכנסים שונים. בבואכם להשתתף בהרצאה שתשבה את לבכם ותלכוד את תשומת לבכם, עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות:

    1. נושא ההרצאה: כשם שהרשתות החברתיות מציפות את עולמנו במידע, כך גם ההרצאות אותן מעבירים מדריכים ומרצים שונים. בשל ריבוי הרצאות אלו, מומלץ לעבור על רשימת ההרצאות השונות ולבחור את הנושא המדבר אליכם ביותר.
    2. מקום ההרצאה: לצד ההרצאות המתקיימות באופן תדיר במוסדות להשכלה גבוהה ובמתנסי"ים השונים, מרצים שונים נואמים אף בפאבים רבים. בהתאם לכך, ולצד בחירת נושא ההרצאה המדברת לליבכם, יש לדעת האם מיקום ההרצאה קרוב אליכם והאם תיהנו מהרצאה המועברת בתנאים מעט יוצאי דופן.
    3. המוניטין של המרצה: הרצאה מעניינת תלויה, במידה רבה, בנואם עצמו. במילים אחרות, על המרצה להיות בעל השכלה נרחבת בתחום אותו הוא מעביר למאזיניו. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שתואר אקדמי גבוה איננו ערובה להרצאה מרתקת, להיפך. כלומר, כריזמה היא היבט חשוב עבור כל נואם ומרצה.

    לרכוש כלים לחיים

    אין ספק שידע הוא כוח – ואם אנו מעוניינים לאגור כוח זה, השתתפות קבועה בהרצאות מרתקות יסייעו לנו בכך. במידה ואתם מחפשים אחר הרצאה שתשאיר אתכם פעורי פה ועם צמא לעוד – הרצאותיו של פרופסור ארנון אדלשטיין, חוקר בתחום הקרימינולוגיה, ירתקו אתכם.

    הרצאה מרתקת

    אחד המאפיינים הבולטים של המין האנושי הוא תאוות הידע שלו. מגיל 0 אנחנו רוצים לדעת עוד ועוד על העולם, וגם בהמשך החיים הסקרנות לא נעלמת אלא רק מתגברת. בעידן המידע שבו אנחנו חיים הנגישות של ידע יקר ערך בשלל תחומים גבוהה, ובפרט אפשר ליהנות מהרחבת האופקים באמצעות הרצאה מרתקת. פרופ' ארנון אדלשטיין הוא מומחה לקרימינולוגיה ומרצה מיומן – באקדמיה, בחוגי בית, באירועי חברות ועוד. כל הרצאה מותאמת לקהל הספציפי ומועברת באופן קולח ומרתק.

    איך יוצרים הרצאה מרתקת?

    * נושא שמעורר רגש– ידע הוא משאב משמעותי עבור כולנו אבל עלול להיות גם יבשושי. כשבוחרים נושא להרצאה כדאי לוודא שהוא מייצר גם רגש במקביל לעניין, כך שאף אחד מהמשתתפים באירוע לא יישאר אדיש.

    * זווית מקורית– השפעה נוספת של עידן המידע היא החשיפה לאינפורמציה רבה בכמעט כל תחום. בהתאם אחד האתגרים העיקריים של מרצים הוא למצוא זווית מקורית שמבטיחה נקודת מבט חדשה על הנושא.

    * קשב לקהל לאורך כל ההרצאה– מרצה מיומן לא מסתפק בבניית הרצאה מעניינת ומחכימה אלא מקפיד גם על קשב מוחלט למשתתפים בכל אירוע ספציפי- וכך הוא מבטיח קשב מלא גם מהצד השני.

    למה קרימינולוגיה היא תחום שמייצר הרצאות מרתקות ייחודיות?

    ההגדרה הפורמלית של קרימינולוגיה היא חקר הסטייה מהנורמות החברתיות המקובלות וההתנהגויות הפליליות, וזאת בהיבטים שונים (פסיכולוגיה, סוציולוגיה, משפט, ביולוגיה ועוד). מעבר להגדרה הפורמלית, הקרימינולוגיה צוללת אל מעמקי נפש האדם ובוחנת את המניעים לעבירה על החוק. גם העובדה שמדובר בתורה שמשיקה לתחומים מעניינים בפני עצמם כמו פסיכולוגיה וסוציולוגיה, תורמת לרמת העניין הגבוהה של ההרצאות בנושא. פרופ' ארנון אדלשטיין הוא קרימינולוג מומחה בעל ניסיון רב בהעברת הרצאות שונות, ובהן: פרופילאות והיכולת של האמנות הזו לאתר גם את הפושעים הערמומיים ביותר, מבנה האישיות של גברים שרוצחים את בנות הזוג שלהם, רוצחים סדרתיים (הרצאה מרתקת אודות התופעה שלמרבה הצער כבר אינה נדירה), הקשר בין הגירה לפשיעה, ועוד. בכל הרצאה מקפיד פרופ' אדלשטיין לשלב בין ידע תאורטי לסיפורים שמדגימים היטב את התאוריה, ועל שמירת רמת עניין מרבית מתחילת ההרצאה ועד לסופה.

    מחפשים הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18?

    להזמנת הרצאה מלאו את הפרטים הבאים

      מאמרים נוספים שיעניינו אותך

      מרצה לחיים

      אם אתם מחפשים דרך יצירתית ומעניינת לשפר את ביצועי העובדים שלכם ולתת להם מתנה שלא...

      קראו עוד
      תוכן איכותי להרצאות

      בעלי עסקים וארגונים רבים ברחבי העולם מחפשים דרכים בהן יוכלו להעשיר ולפתח את העובדים שלהם...

      קראו עוד
      להעשיר את הידע לעובדים

      ממבט חטוף בתכנים הפופולריים ביותר בנטפליקס, ניתן לראות בבירור שאחד הנושאים המעניינים ביותר הוא קרימינולוגיה...

      קראו עוד

      מחפשים הרצאה מעניינת ומרתקת לקהלים מגיל 18?

      להזמנת הרצאה מלאו את הפרטים הבאים